روش های افزایش حافظه کنسول ps4
نوشته شده توسط : amin

PS4 Memory Expansion Guide, Internal & External | PS4 Storage Expert

چگونه بازی های ps4 را حذف کنیم
برای حذف بازی های کنسول ps4 ما قصد داریم شما را با 3 روش ساده و در عین حال ساده آشنا سازیم که طبیعتا می توانید با انجام هر یک از موارد زیر اقدام به حذف آنها کنید. این 3 روش عبارتند از؛

حذف بازی ها از بخش library
1-در قسمت libraryکنسول شما می توانید بازی که مدنظرتان هست را انتخاب کنید.

2-بعد از آنکه بر روی بازی جابجا شدید، اینک قبل از فشردن هر دکمه ای، بر روی دکمه " Options" روی کنترلر کنسول بفشارید.

حذف بازی از حافظه سیستم کنسول ps4
در حالی که پاک کردن بازی از طریق روش اول، کار آسانی می باشد اما باز برخی از کاربران برای پاک کردن بازی از بخش " SystemStorage" اقدام به حذف می کنند. با این وجود اگر شما قصد دارید بازی ای که حافظه زیادی را اشغال کرده است را حذف کنید، پیشنهاد ما این است که این روش را با مراحل زیر انجام دهید؛

1-در صفحه خانه " Home" بر روی گزینه "Settings" کلیک کنید و گزینه " Storage" را انتخاب نمائید.

2- اینک گزینه " System Storage " را انتخاب نمائید تا بازی ای که حافظه زیادی را اشغال کرده است را حذف کنید. توجه داشته باشید اگر از حافظه ای اکسترنال استفاده می کنید و بازی شما بر روی این حافظه ذخیره شده است باید گزینه " Extended Storage " را انتخاب نمائید. بعد از وارد شدن به این بخش، بر روی " Applications" کلیک کنید.

3- اکنون شما باید لیست بازی هایی که در کنسول شما نصب شده اند را به همراه حافظه ای که اشغال کرده اند را مشاهده کنید. از کنترلر برای انتخاب بازی اقدام کنید.

4-بعد از جابجایی بر روی بازی، شما باید گزینه " Options" را از روی کنترلر کنسول انتخالب کنید و سپس " Delete" را بفشارید. در نهایت بازی که قصد حذف کردنش را دارید با استفاده از فشردن " Ok" حذف کنید.

چگونه فایل بازی را از کنسول ps4 حذف کنیم؟
زمانیکه شما یک بازی را حذف می کنید و سپس تصمیم می گیرید تا آنرا مجددا نصب کنید، معمولا بازی همراه با فایل کش خود به کنسول برمیگردد. با این وجود اگر شما مطمئن هستید که دیگر نیازی به فایل بازی ندارید، می توانید با استفاده از روش زیر اقدام به حذف آنها کنید؛

1- در صفحه هوم، بر روی " Settings" کلیک کنید. سپس با استفاده از کنترلر به قسمت " Application Saved Data Management " جابجا شوید.

2-در صفحه باز شده بر روی " Saved Data in System Storage " و سپس بر روی " Delete" کلیک کنید.

3- بازی که قصد حذف کردن دارید را انتخاب کنید. سپس از صفحه " Saved Game Data " فایل هایی که قصد حذف کردنشان را دارید انتخاب کنید و سپس بر روی " Delete" کلیک نمائید و در نهایت " OK" را بفشارید. فایل های مدنظر شما با موفقیت حذف شدند.





:: برچسب‌ها: افزایش حافظه ps4 ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: